Fasadeskilt: Den mest kostnadseffektive markedsføringen som finnes

Markedsføring har blitt mer komplisert for de fleste annonsører, og det er kostbart å nå folk. For eksempel kan CPM-priser (kostnad per tusen visninger) være opp mot 300 kroner. Hvis vi bruker samme type beregninger for et fasadeskilt i en travel gate i Oslo, som passeres av 50 000 mennesker daglig, vil verdien bli enorm. La oss si at 40 % av de som går forbi faktisk ser skiltet. Da vil det gi 6-7 millioner visninger av ditt firmanavn i løpet av et år. Avhengig av hvor mye man er villig til å betale per tusen visninger, kan verdien av en god plassering i en trafikkert gate teoretisk sett nærme seg en million kroner
Freia takreklame er Nord-Europas største takreklame

Hvorfor velge et fasadeskilt?

Et fasadeskilt er ikke bare et skilt; det er et permanent element i din markedsføring, som er synlig 24/7.
Denne verdien er vi i EuroSign opptatt av å hjelpe våre kunder med å forvalte best mulig. En ting er muligheten for å se skiltet, det bestemmes av trafikken rundt, noe helt annet er hvilken oppmerksomhet skiltet eller fasaden kan oppnå. Hvordan skal det bidra til styrking av merkevaren og hvordan skal vi trekker flere folk inn i butikken? Det er i denne prosessen vi i EuroSign er på vårt beste. Her kan vi bidra med vår ekspertise og vårt engasjement.

Det er rett og slett dette vi brenner for.

Ta kontakt for en uforpliktende prat om ditt skiltbehov og hvordan vi kan hjelpe deg å maksimere synligheten.